Gast Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik beleef aardig wat plezier van mijn 7025 die voor mij echter nog veel raadsels in zich bergt. Met alle zenders waar ik geen smartcart voor nodig heb gaat het met opnemen en gelijktijdig andere zenders of video kijken zeer goed. Dit natuurlijk met een restrictie wat de betreft de transponders want ik heb maar 1 lnb. Maar goed, ik kan bijvoorbeeld 6 duitse zenders opnemen en een andere gewoon kijken of onderling zappen. Ook het ondertussen bekijken van een op de harddisk opgenomen film geeft geen probleem. Veel van dit alles geld echter niet voor de Nederlandse zenders die ik met behulp van een smartcard in 1 van de 2 daarvoor bestemde gleuven heb gestopt. Ik kan van de Nederlandse zenders wel veel tegelijk opnemen maar verder moet ik dan eigenlijk niets doen want dan mislukken die opnamen. Als ik bijvoorbeeld een video afspeel lukt het opnemen al niet. Of bijvoorbeeld met timeshift. Dat werkt op zich wel en ik kan dan na het pauzeren gewoon verder kijken maar de “opname” is dan gestopt op het moment dat ik weer verder ben gaan kijken en op een gegeven moment kom ik dus in zwart beeld of zo. Al met al is dit aardig hinderlijk en neemt het veel kijkplezier weg. Wat kan ik hier aan doen? hartelijk bedankt voor jullie reacties!! Volgens de informatie heb ik: enigma vdev 2007 05 31 motor: disecqc 1.2 motorized h-h Mount sg-2100 met triax 88cm en 1 lnb.
boekkie Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Eerst beginnen met een twin lnb,dus 2 aan sluitingen op een lnb, dan de laatste Ronaldd er op zetten,dan moet wel goed gaan,met het opnemen!! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Mic Geplaatst: 6 augustus 2007 Geplaatst: 6 augustus 2007 Met CCcam of MGcamd/newcs als softcam zou het goed moeten gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen