alsvisinnet Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Sinds een paar dagen (na mijn vakantie) werkt camd3 niet meer. Als ik bijvoorbeeld naar een D+ kanaal zap dan heb ik een aantal seconden beeld en daarna niet meer. Even naar NL1 (werkt op CCAM) en dan weer terug naar D+ geeft weer even beeld. Na een restart ook even beeld. Alle software (Hellenite laatste versie; Camd3 + config) heb ik opnieuw geladen maar dat geeft geen verbetering. Wie heeft een suggestie? Philips7027 Dreambox500S 5 schotels 7 LNB's
allez l'om Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 waarom gebruik je niet voor alles cccam Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
alsvisinnet Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik gebruik CCam omdat ik met Camd3 sinds kort geen CanalDigitaal meer kon ontvangen. Verder werkte Cam3d altijd perfect dus ik zou eigenlijk wel willen weten waarom ik nu dit probleem heb. Philips7027 Dreambox500S 5 schotels 7 LNB's
icesat Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Citaat: Sinds een paar dagen (na mijn vakantie) werkt camd3 niet meer. Als ik bijvoorbeeld naar een D+ kanaal zap dan heb ik een aantal seconden beeld en daarna niet meer. Even naar NL1 (werkt op CCAM) en dan weer terug naar D+ geeft weer even beeld. D+ verandert dagelijks van keys (soms meerdere keren op een dag) met de juiste keys zal het werken. Voor een goede werking van jou CanalDigitaal kaartje is CCcam aan te raden. De nieuwste versie van CCcam kan wat Camd3 kan en zelfs meer!
milili Geplaatst: 7 augustus 2007 Geplaatst: 7 augustus 2007 kijk eens of in je proces of echt de Camd3 er mee stopt of dat je de verkeerde keys dan hebt. dus stopt de Camd3 of werkt alleen bij je die D+ niet ?? succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
alsvisinnet Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2007 Toch maar eens geprobeerd om alles met Ccam te doen. Werkt nu perfect met de laatste versie. Dank voor jullie aanwijzingen! Philips7027 Dreambox500S 5 schotels 7 LNB's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen