Ga naar inhoud

7020s vindt maar een paar satelieten via diseq rotor

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

7020 s met PLI helenite final. Heb Diseq 1.2 motor. Het lukt mij niet op alle satelieten opgeslagen te krijgen. Dreambox vind Astra 28,2, Astra 19,2, Hotbird en Sirius (Sirius na in satellits.xml 50 veranderd te hebben in 48). Bij sat. configuratie, meerde satellieten via Diseq rotor. Bij rotor cofugiratie, optie gotoXX,lengte en breedte graag ingevuld verschillende waarden voor input power geprobeerd maar blijft het zelfde. Met een andere ontvanger werkt e.e.a. wel. Wat kan hier het probleem zijn

Geplaatst:

Ik heb een settingslijst Pet 123 maar slechts op genoemde satellieten lijkt de DB te reageren.

Geplaatst:

eerst zet je schotel op sirius dan schotel vast ...en nu volgt dit

Start de Dreambox weer op.

-- Ga naar het Instellingen menu van je Dreambox

-- Kies bij Satelliet Congiguratie voor "Complex".

--Kies voor Rotor Instellingen.

-- Vink "gebruik rotor input power" aan en vul daarachter het getal 70 in. (staat nu op 40)

-- Vink daarna "gebruik gotoXX functie" aan.

Vul je lengtegraad (longitude) en breedtegraad (latitude) in.als je gps navigatie dan vind je je longtitude en latitude

--Hierna herstart je de Dreambox en dan kan je eventueel gaan scannen op satellieten indien je niet een kant en klare settingslijst gebruikt

succes

Geplaatst:

Heb bovenstaande geprobeert maar helaas. Ik heb de satelietten inmiddels maar handmatig gezocht, is wel even werk maar het is gelukt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen