Gast Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 7020 s met PLI helenite final. Heb Diseq 1.2 motor. Het lukt mij niet op alle satelieten opgeslagen te krijgen. Dreambox vind Astra 28,2, Astra 19,2, Hotbird en Sirius (Sirius na in satellits.xml 50 veranderd te hebben in 48). Bij sat. configuratie, meerde satellieten via Diseq rotor. Bij rotor cofugiratie, optie gotoXX,lengte en breedte graag ingevuld verschillende waarden voor input power geprobeerd maar blijft het zelfde. Met een andere ontvanger werkt e.e.a. wel. Wat kan hier het probleem zijn
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 wat als je er eens een settingslijst inschiet ? krijg je dan wel overal een lock (en dus beeld) ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb een settingslijst Pet 123 maar slechts op genoemde satellieten lijkt de DB te reageren.
piticle Geplaatst: 8 augustus 2007 Geplaatst: 8 augustus 2007 eerst zet je schotel op sirius dan schotel vast ...en nu volgt dit Start de Dreambox weer op. -- Ga naar het Instellingen menu van je Dreambox -- Kies bij Satelliet Congiguratie voor "Complex". --Kies voor Rotor Instellingen. -- Vink "gebruik rotor input power" aan en vul daarachter het getal 70 in. (staat nu op 40) -- Vink daarna "gebruik gotoXX functie" aan. Vul je lengtegraad (longitude) en breedtegraad (latitude) in.als je gps navigatie dan vind je je longtitude en latitude --Hierna herstart je de Dreambox en dan kan je eventueel gaan scannen op satellieten indien je niet een kant en klare settingslijst gebruikt succes
Gast Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Heb bovenstaande geprobeert maar helaas. Ik heb de satelietten inmiddels maar handmatig gezocht, is wel even werk maar het is gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen