Gast Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Hallo allemaal, Misschien een beginnersvraagje, maar ik heb het niet echt in de database kunnen terugvinden: Ik zoek een add-in om gescheduled (dagelijks) een bestandje te downloaden en om mijn DM500 te zetten. Is er een eenvoudige manier om dit te doen? Heb PLi Helenite draaien. Alvast bedankt voor jullie hulp! Arne
challenge Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 Syntax om bestandje van internetsite af te halen: --------------------------------------------------------------------- cd /tmp ### Get a file as useraccount: anonymous from web wget http://location_file.com/filename.tar.gz -O /tmp/filename.tar.gz tar -xzf /tmp/filename.tar.gz -C / rm /tmp/filename.tar.gz exit --------------------------------------------------------------------- Plaats bovenstaande in file chmod 755 file_name laten runnen middels cron
Gast Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 en met een cronjob kun je de taak plannen, dus eventueel ff googlen naar cronjob + dreambox ofzo...
Gast Geplaatst: 9 augustus 2007 Geplaatst: 9 augustus 2007 En niet vergeten cron te downloaden, deze in de settings deze te activeren, en de box te herstarten.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2007 Geplaatst: 11 augustus 2007 Super! Bedankt allemaal - ik ga het dit weekend eens proberen. Groetjes, Arne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen