keuning Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik heb al enkele jaren een dreambox 7000 werken met een rotor zonder problemen, maar sinds vorige week heb ik een probleem met de rotor. Als ik van sateliet verander dan lijkt het wel of de rotor niet reageerd, op het scherm verschijnt met tussenpose dat hij aan het draaien is naar de desbetreffende sateliet maar er gebeurt niks, als ik terug keer naar het station waar ik vandaan kom dan heb ik geen ontvangst en kan alleen maar de rotor draaien via het menu "Rotor Configuratie" daar kan ik door enkele malen een stap naar een richting te doen de sataliet toch vinden. De instellingen van de rotor zijn al lang niet verandert namelijk Inputpower 70 mA GotoXX staant aan en de positie van mijn huis adres is ingevuld. Wie weet wat er aan de hand is....
concordia Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 hallo ik heb zelf ook dat probleem gehad. de oplossing was hier een andere lnb jan
Ome Merde Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 zoiets heb ik ook gehad met mijn stab hh120. andere settings, andere image(s), niets hielp. het kreng wou niet draaien, alleen met stapjes. heb de rotor vervangen, problem solved ... merDe deze ruimte is te huur
sammy100 Geplaatst: 10 augustus 2007 Geplaatst: 10 augustus 2007 heb er hier ook last van zo mu en dan wat ik doe is ff naar een nadere sat draaien bv van 19 naar 28 doe ik via 13 graden tis zo nu en dan vervelend maar ja alles went wat merde schrijft gaat niet helemaal op want heb er nu net een nieuwe roter tussen zitten nog geen maand oud regards vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Gast Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 he keuning,ik had paar maanden geleden ook hetzelfde probleem met mijn palm HH,na veel vragen en moeite moest ik een reset knopje op de rotor zelf drukken,ff opnieuw opgestart en ja hoor!probleem weg! succes
Ome Merde Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 als het om een stab gaat, die kan je niet resetten, een sg2100 weer wel je kan een motor wel via de dreambox naar het 0-punt laten draaien, zie het als een softwarematige reset, maar ik denk niet dat het probleem van ts hiermee wordt opgelost. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen