Ga naar inhoud

(7025) AB schakeld DB niet meer in

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds gister heb ik het rare fenomeen dat wanneer de DB een poosje uitgeschakeld is geweest ik hem met de afstandsbediening niet meer kan inschakelen.

Ik moet hem dan met de schakelaar achterop uit/aan zetten waarna hij na het booten via de AB weer gewoon te bedienen is.

Ik heb de laatste image van LT erop staan.

Via het menu "Extra (tools)"> Remote-Control setup heb ik geprobeerd dit euvel te verhelpen maar dat heeft niet geholpen.

Heeft er iemand een oplossing voor??

Tobias

Geplaatst:

Iedere keer nadat de DB een paar uur heeft uitgestaan, en dat is nu 2 x gebeurd.

Als ik de DB uitschakeld en daarna direct weer inschakeld is er geen probleem

Tobias

Geplaatst:

LT image opnieuw erop gezet, 1 x goed gewerkt daarna hetzelfde probleem.

Wat me bevreemd is dat ( wanneer de DB werkt) er op het display geen informatie te zien is.

Tobias

Geplaatst:

Wie weet of er wellicht een back-up accu(tje) in de DB zit, gisteren 1e image van LT er op gezet en vanmorgen weer hetzelfde probleem.

De klok op het display was niet te zien en inschakelen via de AB lukte ook weer niet, vandaar de gedachte aan een back-up accu(tje)die dan waarschijnlijk kapot is of niet meer opgeladen wordt.

Tobias

Geplaatst:

Bij mijn weten zit er geen batterij in. 't Lijkt me toch dat je een hardwareprobleem hebt.

M'n collega heeft iets gelijkaardigs voor met een nieuwe 500, na het flashen (met gelijk wat) werkt ie een poosje, na verloop van tijd verliest hij z'n instellingen en nog wat later werkt hij helemaal niet meet.

Is terug naar Cardrider gestuurd, vervolg afwachten...

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Geplaatst:

Storing blijkt te worden veroorzaakt door m'n diablocam.Wanneer de DB is uitgeschakeld blijkt na een poosje de tijd op het display te zijn verdwenen.

Inschakelen gaat dan niet meer, trek ik echter de diablocam eruit komt de tijd terug op het display en kan de DB via de afstandsbediening gewoon weer in te schakelen te zijn

Rara hoe kan dat?

Wie het weet mag het zeggen maar ik snap er geen hout van.

Tobias

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen