Gast Geplaatst: 11 augustus 2007 Geplaatst: 11 augustus 2007 Gisteren LT image voor het eerst uitgeprobeerd op DM7025. Heel stabiel, zelfs met k*ys... Ik heb wel problemen met het opstarten van Stream2Dream. Ik zit vast met de CIFS settings, denk ik ... Ik kreeg een foutmelding "Could not find any movie. Please check the CIFS settings, the PC IP and if the tool 'LT Stream2Dream' is running on your computer' ... Ik keek het IP adres van mijn PC in de settings na en ook de tool draait correct op PC (met VLC, active-X, en .net)... Het moet dus aan de CIFS liggen. Ik heb op de DM7025 een goede harde schijf, en wil daarop blijven opnemen. Ik dacht dat CIFS ervoor zorgt dat opnames naar de PC gingen ipv. de HDD in de DM7025. Wat ik in feite niet wil ... Moet ik mijn HDD unmounten, CIFS mounten en daarna opnieuw HDD mounten ??? Hoe moet ik de CIFS settings in de LT configuratie zetten ? Momenteel staat de configuratie als volgt : - Stream from PC : 198.1962.X.YYY - Start after caching : 99% - Start after caching : 25Mb - CIFS username : guest - CIFS password : guest - rSize : 8192 - wSize : 8192 - connecion check before commands : yes - buffer : 8192 - scale to 720x576 : no - audio codec : mpga - start vlc as : telnet - play next file : yes Hoe/waar zet ik dat CIFS username/password trouwens ? Wie legt me de betekenis van die parameters uit? Bedankt op voorhand voor jullie inzicht...
Radix Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 ik heb dat probleem ook, stream2dream werkt niet meer, ik krijg zelfs geen verbinding meer Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen