Gast Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 Sinds kort gebruik ik een DVD recorder bij mijn Dreambox. Zo stel ik netjes de timer in voor verschillende zenders en laat de DVD recorder meelopen. Bij het bekijken van de diverse opnames blijft een melding in beeld staan: Citaat: Opnamefout Opname mislukt. Het opslagmedium is niet toegankelijk. Die melding wil ik niet zien en weet ook niet waar het vandaan komt, want ik heb geen harddisk in de box. Hoe krijg ik deze melding bij toekomstige opnames weg?
nbrok Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 Citaat: Sinds kort gebruik ik een DVD recorder bij mijn Dreambox. Zo stel ik netjes de timer in voor verschillende zenders en laat de DVD recorder meelopen. Bij het bekijken van de diverse opnames blijft een melding in beeld staan: Citaat: Opnamefout Opname mislukt. Het opslagmedium is niet toegankelijk. Die melding wil ik niet zien en weet ook niet waar het vandaan komt, want ik heb geen harddisk in de box. Hoe krijg ik deze melding bij toekomstige opnames weg? Waarschijnlijk heb je bij het programmeren van de timer op je dreambox niet de optie SWITCH gebruikt. Waarschijnlijk staat die op DVR en omdat je geen hd in je box hebt geeft hij deze foutmelding. Als je weer de timer programmeert, even goed kijken of hij op SWITCH staat. Groeten, Nick Groeten, Nick Astra1, 2 en 3 op triax-schotel 89 cm
Gast Geplaatst: 13 augustus 2007 Geplaatst: 13 augustus 2007 Wat een domme fout van me, je hebt helemaal gelijk! In het Nederlands heet het "schakelen" volgens Pli. Harstikke bedankt voor je antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen