longzeh Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik heb een dm 500 en 600. Heb een originele c+ kaart in de dm500 en dit share ik met de 600. Dit deed ik met camd > dit ging goed alleen werden de keys niet geshared. Nu heb ik het geprobeerd met cccam> keys worden wel gedeelt, alleen heb ik freezes met de orginele kaart. Ook als ik niet aan het sharen ben. Is iemand bekend met freezes op een db 500 en 600 met freezes ( zonder cs zelfs)??? Ik weet het niet meer Ps beide boxen gemini 3.60
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 kan het niet zijn dat je /var vol zit ? merDe deze ruimte is te huur
dolphs Geplaatst: 12 augustus 2007 Geplaatst: 12 augustus 2007 Welke smaak is het? Irdeto of Seca MediaGuard? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
longzeh Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2007 Ik heb van allees geprobeerd, ook een lege installatie met cccam. Ook heb ik andere images geprobeerd zoals Pli en Nabilo allemaal met freezes. Ik heb de kaart ook in de 600 gehad met het zelfde resultaat. Het gaat om een groene seca 2 kaartje. Enige wat ik niet het getest is een andere canal+ kaart. Ik ga van de week er een van een kennis lenen om dat uit te sluiten. Maar ik kan me niet voorstellen dat het kaartje stuk is. wie o wie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen