Ga naar inhoud

[7025] Knipperend beeld probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vet probleem met het kijken naar opgeslagen video. Als ik een video open speelt hij heel even af en daarna springt lijkt het alsof de scart-aansluiting zijn dominantie kwijt is en springt op nederland 1 (de tv dus).

Als ik gewoon naar een kanaal kijk doet hij dit niet. Ik heb een nieuwe scartkabel gehaald en een andere tv, maar het probleem bestaat nog steeds. Gisteren begon het zich ook voor te doen bij gewoon tv-kijken. Op de andere tv verspringt het beeld telkens van 4:3 naar 16-9. Ik heb gisteren de dreambox afgesloten en de scart-aansluiting gecontroleerd, maar geen gekke zaken gezien. Alle pinnetjes glimmen en zijn nog recht. Ik ga vanavond even kijken of de nieuwe gemini 3.00 misschien beter werkt.

Weet iemand iets te doen aan dit probleem??

Geplaatst:

Klinkt als het voeding probleem op de 7025.

Is al veel informatie over te vinden. Te weinig spanning op pinnetje 8 van de scart kabel.

DM 7025 - Newest LT image - internal 160Gb HDD

DM 500 - Newest Gemini image - CIFS recording to XBOX Samba server with Linux

DUO LNB (Astra 1+3) on 60cm Triax Dish

Geplaatst:
Citaat:
Klinkt als het voeding probleem op de 7025.
Is al veel informatie over te vinden. Te weinig spanning op pinnetje 8 van de scart kabel.

Hmm, zou het kunnen dat dit komt door mijn nieuwe harddisk? ben van 40gb naar 80gb disk gegaan. Heb je zo een oplossing hiervoor? Pin 8 afknippen ;-)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen