Ga naar inhoud

[7025]Timer werkt niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste week problemen met opnemen. Ik stel een timer in via epg om herhaaldelijk op te nemen. Helaas wordt er niets opgenomen. Dacht eerst dat het met die regenbug te maken had, maar gisteren gebeurde het ook en geen regen gezien. Voor zover ik het nu kan zien werkt de timer pas als ik een keer opnieuw opgestart heb. Vanavond zie ik of het goed gegaan is. Iemand een idee of hetzelfde ondervonden. Heb laatste Ronaldd image met de drivers die de regenbug niet behoren te hebben.

Geplaatst:

Vervelend iets!

Ik programmeer ook altijd via EPG maar zelden herhalend.

Op deze manier heb ik nooit iets vreemds gehad, of de data van C+ moest weer eens niet kloppen..

De timers zijn direct zichtbaar bij mij, zonder enige restart.

Na een paar weken gebruik krijg ik in het Ronaldd image ook een paar gekke dingen, die er eerder niet waren.

Misschien kan je je probleem beter even laten verplaatsen naar de sectie van Ronaldd. Misschien dat het aan het image ligt, maar dat weet je pas als iemand anders het ook herkent.

Todays dummy is tomorrows expert!
Geplaatst:

ik gebruik ook de epg en herhaaldelijk opnemen gaat bij mij gewoon goed. ik herstart mijn Dreambox wel regelmatig. Misschien moet je dat eens proberen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen