limboconnect Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb een windows server met een apparte HD voor het sharen van mijn bestanden (MP3). Ik kan deze mounten met mijn dreambox 7025 via Cifs. Maar mijn dreambox heeft ook een interne HD waarop de opnamens staan. Nu is het zo als ik dus de mount actief maak van mijn windows server ik niet meer toegang heb tot mijn interne HD van de dreambox. Dit komt omdat ik natuurlijk een /hdd mount. Hoe kan ik dit simpel oplossen zodat ik toch mijn share van de windows pc op de dreambox kan zien, terwijl mijn interne HD voor opnamen beschikbaar blijft. Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
fwiarda Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Mount hem als /hdd2. Code: mkdir /hdd2mount -t cifs -o rw,user=username,pass=password //ip-address-pc/name /hdd2 M.v.g., Frits
limboconnect Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2007 thanx...gelukt..nu snap ik ook de opzet ervan. heb een symlink aangemaakt in de root met de volgende namen. Muziek films daarna in de /media/muziek en films aangemaakt. mod 777 dan de mount points opgegeven. en dit werk perfect. bedankt. Dreambox 7025, 300GB HD (Openpli) Astra-Hotbird,Ziggo XBMC
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen