dream-on Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Gisteren heb ik verschillende imgs liggen testen. Nu zie ik vandaag dat ik al mijn data op de hdd kwijt ben...... Met wel programma kan ik de data terug vinden als ik de schijf aan een windows pc hang? of is er een andere oplossing? Vu duo2 met pli
dAF2000 Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Weet je zeker of de harddisk gemount is? Typ "mount" in telnet en kijk of er "hdd" tussen staat.
dream-on Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2007 ja hoor. ik kan wel gewoon opnemen op de hdd. Tevens kan ik alles de movie dir zien op de hdd via dcc maar alle dits zijn weg. Vu duo2 met pli
dAF2000 Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik denk dat 't weinig zin heeft om die files nog terug te vinden. Je hebt waarschijnlijk al opgenomen en dan wordt de kans nog kleiner dat je iets terugvind. Ik heb er geen ervaring mee, op e2fsck na (kan vanuit de Dreambox, er staan wat voorbeelden onder mijn naam), maar ik denk dat dat niks gaat helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen