Gast Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 bij de vorige versies kon ik ik de nemisis skin door een aantal bestandjes te overschrijven extra functionaliteit krijgen, door extra op de videoknop te drukken. Hierdoor kon ik andere mappen op de HD benaderen zodat er meer overzicht te krijgen was in mijn opgenemen bestanden. Met deze zelfde bestandjes krijg ik in gemeni 3.0 nu een blue-screen. Heeft iemand hier al aangepaste bestandjes gemaakt of weet in wel filetje de fout zit? Helaas kan ik de post waar ik ze vandaan heb niet meer terug vinden om het direct aan de poster te vragen. Nok
Radix Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Gemini 3.0 is compileerd met de laatste python versie - daarom werken ook alle oude plugins niet meer Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Gast Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Ja dat had ik hier ook gelezen maar dit was niet echt een plugin. Al deze bestandjes staan er allemaal nog dus dacht ik dat het wel zou kunnen. Maar helaas... Weet je toevallig of er iets op korte termijn te verwachten die de zelfde functionaliteit heeft? Groet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen