Gast Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Hoi, Wie kan mij over de streep trekken. Ik heb veel gehoord over de dreambox dm600pvr (collega heeft er 1). Zelf heb ik geen schotel en die gaat er ook niet komen. Wel wil ik een pvr. Het linux knutsel gehalte lijkt me wel leuk. De 600pvr heeft ook een leuke prijs maar ik zit nog steeds met een paar vragen. 1) Ik zie nergens gebruikers die uitsluitend een dvb-c tuner hebben. Dit betekend misschien dat het met alleen digitale kabel niet zo veel zin heeft. 2) Ik wil binnenkort een hdready lcd kopen. Ik zie nergens dat de dm600pvr een component video heeft. Dus scart component uit. (ook niet bij dream multimedia) 3) moet ik dan niet toch een gewone dvd hd recorder kopen die beeld kan upscalen naar 720p of 1080i ? wie kan mij over de streep trekken
arie kanarie Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Citaat: 1) Ik zie nergens gebruikers die uitsluitend een dvb-c tuner hebben. kijk eens op http://www.sat4all.com/forums/postlist.php?Cat=0&Board=dvbc grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Hoeba Geplaatst: 3 september 2007 Geplaatst: 3 september 2007 Er zit op mijn 600-S zowel een gele tulp plug als een s-video aansluiting hoor! ik weet allen niet wat een scart component uit is ..... Er is wel een draadje over de 600-c, http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=1#1417072 maar dat wil niet zo lukken, geloof ik, ook lees ik veel dat het kaartnummer parten kan spelen bij dreamboxen. Je kan ook de HDD in je pc als opslag gebruiken, maar een HDD in je 600 is wel zo makkelijk! Je derde vraag is afhankelijk van je tv, staat die gelockt op b.v. 720p dan doet je tv de upscaling al. Met een dreambox kun je in ieder geval ook je pc beelden op het TV scherm toveren en vice versa, als je zo van knutselen houdt ... Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen