Gast Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 gisteren werkte epg nog prima na vastlopen en restart werk epg niet meer . wie help mij ?? gr
Ome Merde Geplaatst: 8 september 2007 Geplaatst: 8 september 2007 en als je hem een poosje op NED1 of NGC laat staan ? merDe deze ruimte is te huur
Hoeba Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 Welk image? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 9 september 2007 Geplaatst: 9 september 2007 pli laatste versie , epg heeft het gedaan ik denk zelf aan een instellings fout ?? gr
Hoeba Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb GP3.6, maar ken het fenomeen ook. Heb ik als er via de webinterface een opname op de pc wordt afgespeeld, dan doet de epg het niet van de lopende uitzending op de TV. Stop je met video kijken op de pc dan is de epg weer op te roepen van de lopende uitzending op TV. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 wat Hoeba noemt komt waarschijnlijk omdat er in dat geval teveel demux filters in gebruik zijn, zodat de epg filters niet meer gestart kunnen worden. @operator, begin eens te controleren of de 'epg location' nog wel goed ingesteld staat. Zo ja, blader eens naar het pad wat daar ingesteld staat, en gooi epg.* weg, en reboot.
Hoeba Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Citaat: wat Hoeba noemt komt waarschijnlijk omdat er in dat geval teveel demux filters in gebruik zijn, zodat de epg filters niet meer gestart kunnen worden. @operator, begin eens te controleren of de 'epg location' nog wel goed ingesteld staat. Zo ja, blader eens naar het pad wat daar ingesteld staat, en gooi epg.* weg, en reboot. Ben maar even gaan kijken bij EPG setup en een vinkje gezet voor enable/disable Dishnetwork EPG, nu doet de epg het altijd bij mij. Bedankt voor de tip! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 dish epg kan je beter uitzetten, dat is alleen voor amerika. Scheelt je weer een demux filter (op pid 0x300)
Hoeba Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Citaat: dish epg kan je beter uitzetten, dat is alleen voor amerika. Scheelt je weer een demux filter (op pid 0x300) Oke, weet alleen niet wat een demux filter is?! Dat scheelt snelheid ergens, als je het weer uitvinkt? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 op je 600 kunnen er maximaal 32 filters gestart worden, voor het ontvangen van data voor bijvoorbeeld beeld, geluid, teletekst, epg, encryptie informatie etc. Als je opneemt en tv kijkt tegelijk, heb je twee keer zoveel filters nodig als normaal, en komt de grens van 32 dichterbij. Ik nam dus aan dat wat jij beschreef (geen epg meer als je via het webinterface aan het streamen was) wel eens het de situatie kon zijn dat er 32 filters in gebruik waren, zodat er geen nieuwe filters gestart konden worden voor het ontvangen van de epg. Maar als het nu wel gewoon goed gaat, zal het wel iets anders geweest zijn.
Hoeba Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Ja raar, een vinkje bij iets wat alleen voor de States zou zijn werkt het weer wel. Zou de topic starter dan ook bij de instellingen moeten kijken? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen