alverna Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Ik heb de laatste versie van Helenite in mijn DM500 geflashed. Wie kan mij vertellen hoe ik de parental lock per kanaal activeren. Via systeeminstellingen lukt mij dat niet
Gast Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 jawel hoor je moet dat in het menu (systeminstellingen) aan zetten en dan als je op bv tv druk daarna de menu knop indrukken dan krijg je een extra menu en hier kun je per zender de lock erop zetten.
Henksat Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Het makkelijkste is je zenderlijst uit je box te halen met Dreamboxedit, hierin aangeven welke zenders achter de parental control moeten komen, lijst terugzetten en dan in het menu parental control aanzetten en wachtwoord kiezen. Wil je het met de afstandsbediening doen: (denk ik, gebruik het zelf nooit) Zoals boven beschreven parental lock aanzetten op je box, dan een zender selecteren in je zenderlijst en druk dan op "menu" , mogelijk zie je hier een optie parental lock aan te zetten voor desbetreffende zender. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen