BCP88 Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 Weet er iemand hoe en of het mogelijk is om een ircbot op de dreambox te draaien? Ik heb wat liggen zoeken maar ik vind allemaal sites in vreemde (russisch?,turks?) talen. Ofwel dit forum maar daar mag ik niet downloaden ... En op sat4all vind ik enkel dit . Ik hoop dat iemand mij kan helpen, of dat er misschien iemand op dat forum kan waar die bot op staat en mij die dan zou willen doorsturen? Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Ou-Tannu Geplaatst: 10 september 2007 Geplaatst: 10 september 2007 ik heb er laatst ook eens kort naar zitten kijken, bij gebrek aan bepaalde modules kon ik gewoon eggdrop (van eggheads) niet compilen :') mischien dat ik dat op mn linux doos wel kan.. en dan overpompen maar goed. en bij dat forum moet je volgens mij ff registreren en dan mag je meteen downloaden? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
BCP88 Geplaatst: 10 september 2007 Auteur Geplaatst: 10 september 2007 Citaat: en bij dat forum moet je volgens mij ff registreren en dan mag je meteen downloaden? Je moet er minstens 10 dagen lid zjin en 20 posts gedaan hebben. Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen