Rytec Geplaatst: 14 september 2007 Geplaatst: 14 september 2007 Ik heb Oozoon oe1.5 in de flash staan en heb al via dcc de cccam erop geplaatst zodat ie ook geinstalleerd wordt. maar zelfs na een reboot kan ik nergens een menu vinden over cccam, zelfs niet bij common interface. Wie weet hoe je dit kan activeren en instellen bij deze images? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
markie2 Geplaatst: 14 september 2007 Geplaatst: 14 september 2007 Ik doe het zo: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1419728 Maar bij OozooN heb ik nog niet gevonden waar dccamd gestart wordt, die heeft dat gewijzigd. VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Gast Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 De eenvoudigste manier om alle emus in een cvs image te krijgen is het emupacket van time-X te installeren. Daarin zitten evocam, mgcamd, scam, cccam, newcs. De veranderingen die oozoon aan de startupscript van dccamd brengt staan op het ihad board uitgelegd onder de rubriek CVS images.
markie2 Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Citaat: De eenvoudigste manier om alle emus in een cvs image te krijgen is het emupacket van time-X te installeren. Daarin zitten evocam, mgcamd, scam, cccam, newcs. Dat is mooi voor wie veel wil, maar sommige mensen (waaronder ik) willen zo'n image nu net zo licht mogelijk houden en dus enkel maar Cccam voor TVV of CD erop hebben. Citaat: De veranderingen die oozoon aan de startupscript van dccamd brengt staan op het ihad board uitgelegd onder de rubriek CVS images. Als nu alle vragen gaan beantwoord worden met links naar andere anderstalige forums gaat de waarde van dit forum er ook niet erg op vooruitgaan. Maar toch bedankt. Zoals steeds, het is maar een mening... VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.
Gast Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Het time-x emupakket kun je gewoon op CF installeren, daardoor belast het je flash bijna niet. Je kunt natuurlijk ook de overbodige emus verwijderen. Ik heb jammer mijn 7025 niet onder de hand, maar de verandering zit hem in de verwijzing naar het camd.sh, vandaar de link naar de oorspronkelijke uitleg.
fwiarda Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Maak de volgende wijzigingen in /etc/init.d/bootup: Code: # Commentarieer originele Dreambox CAM uit.#/usr/bin/wdog /usr/bin/dccamd -# Voeg een regel toe om CCcam te starten./usr/local/bin/CCcam In bovenstaand voorbeeld moet CCcam in /usr/local/bin staan en executable zijn. Executable maken doe je met het commando: Code: chmod 755 /usr/local/bin/CCcam De configuratie file is /etc/CCcam.cfg . Het starten van de CAM in /etc/init.d/bootup is de manier die in het originele Dream Multimedia image wordt gebruikt. In sommige images wordt de originele Dreambox dccam vanuit een ander script gestrart. Dan moet je het natuurlijk daar uitcommentarieren. M.v.g., Frits
FNONAMUS Geplaatst: 18 september 2007 Geplaatst: 18 september 2007 Waar is dat specifieke pakket (veilig) te downloaden, of kan iemand een uptodat bijlage posten? Todays dummy is tomorrows expert!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen