patanegra Geplaatst: 14 september 2007 Geplaatst: 14 september 2007 Wie heeft hetzelfde probleem met Pli helenite dat als hij een nacht op standby staat ik elke keer in de ochtend de gbox cam opnieuw moet opstarten en dat hij het daarna weer doet.Ik had het ook met andere Pli Garnet image de laatse tijd maar daarvoor nooit zou ik mischien iets in de instellingen moeten veranderen. Pata negra Dreambox 7020s gbox Pli helenite final
Ome Merde Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 zou ik mischien iets in de instellingen moeten veranderen dan valt zonder configbestand niet te beoordelen. hoe vol is je /var ? staat gbox debugging aan ? merDe deze ruimte is te huur
patanegra Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Ik weet niet hoe je dat kan zien, maar als die te vol is hoe kan ik hem dan leeg maken. Pata negra
Ome Merde Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 blauwe knop, OK, dan zie je ergens onderin wel een balkje staan met een percentage bij /var watvoor plugins e.d heb je allemaal geïnstalleerd ? waar staat je /var ? merDe deze ruimte is te huur
patanegra Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 Ik heb het gevonden ik heb wat plugins die ik niet vaak gebruik verwijdert nu moet ik tot morgen ochtend wachten en kijken of het is opgelodt. Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen