alejandro Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Ik heb mgcamd 1.25,in het rar bestand zitten deze bestanden: Kan iemand me vertellen hoe ik hier mee om moet gaan? (ik zou niet weten waar de bestanden moeten staan, heb op dreamboxworld gekeken, maar daar word ik niet echt wijzer van) Normaliter download ik hem via de dreambox (nabilo image) maar daar staat hij nog niet online. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 de .ppc bestand moet renamen naar het bestand wat in de dream staat en dan installeren in var bin volgens mij. en de .cfg in var etc volgens mij.
alejandro Geplaatst: 15 september 2007 Auteur Geplaatst: 15 september 2007 ah.ok renamen, dat maakt het iets duidelijker, snap al niet waarom het de ppc extensie heeft, de ,maplocaties vind ik wel op dreamboxworld, bedankt, ik ga het proberen. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 15 september 2007 Geplaatst: 15 september 2007 Heeft ppc extentie om te weten voor welke processor het geschikt is. Mips is bv voor de 7025
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen