ronald10 Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Op mijn 7025 is geen mogelijkheid in het menu van de zenderlijst om met de video knop de lijst aan te passen.Dit in tegenstelling tot de overige dreamboxen die hier rondzwerven.Hier kan ik via de video knop de lijst zo regelen dat er links de satellieten staan en rechts 2 kolommen zenders. Bij de 7025 reageert de video knop niet en is er een lijst met of alleen satellieten of alleen de zenders in 1 vlak. Is dit aan te passen?? Voor image zie mijn handtekening. ronald10 DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Hoeba Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Hallo, In mijn 600 in zowel GP 3.6 als 4.0 wissel je verschillende indelingen met de video knop, als de lijst actief is via de TV knop. Apart dat het op de 7025 anders is, zal dan wel door zijn andere OS komen. Heb dat wel gehad, als er een opname loop op 3.6 dan kon je de indeling niet veranderen, maar ook geen andere zender bekijken. De help toets geeft ook geen duidelijkheid? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen