Gast Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 Hallo allemaal, Ik wil graag een nieuw image op m'n 7020 zetten. Nu heb ik vernomen dat je de DB moet uitzetten en het linker onderste knopje moet vasthouden terwijl je de DB weer aanzet. Op de display verschijnt wel *****stop****, maar als ik het knopje dan los alat verschijnt er geen Ip adres. Dit terwijl ik m'n DB wel heb aangesloten op m'n router. Flashen gaat dus op deze manier niet lukken. Het ip adres (instellingen menu) in m'n DB staat vast op 10.0.0.159. Heeft iemand een idee waarom ik geen Ip adres zie verschijnen op m'n Display???? Bijvoorbaad dank
arie kanarie Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 niet meteen het knopje loslaten na stop maar nog ff wachten. In je router, moet wel dhcp aanstaan. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
groko Geplaatst: 3 oktober 2007 Geplaatst: 3 oktober 2007 als je via de webinterface probeert te updaten, krijgt hij via de dhcp een ipadres, volgens mij als dat niet aanstaat lukt het niet There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!
Gast Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Arie en Groko bedankt voor je berichtje. Ik heb het voor elkaar gekregen. Het blijkt dat ik pas een ip adres op de display krijg als ik beide kleine knopjes ingedruk hou. Bij het verschijnen van ****stop**** krijg ik een ip. Nogmaals bedankt. grt, Glimw
diaxx Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 beste glimworm, tracht je DB in een netwerk te plaatsen en een kleine (of grotere) harde schijf te plaatsen en alles zal je kunnen doen vanaf je computer. groetjes
rommelaar Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 glimworm als je image goed draait op de 7020,waarom gooi je er geen usb stick in om nieuwe images op te zetten? Dan weet je in ieder geval dat je box altijd op start en kan je net zo veel nieuwe images proberen als je wilt. Plus dat hij via de stick ook nog sneller op start. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen