Ga naar inhoud


Ik kan niet afstellen op de Sirius er staat een gevel voor.


Dilasso

Aanbevolen berichten

Beste lezer.

 

Ik wil een DiSEqC Rotor aan mijn schotel plakken, nu ben ik er achter gekomen dat ik niet kan afstellen op de Sirius (zuid)omdat de gevel van de buurman er voorstaat. Huis afbreken is geen optie de buurman gaat niet akkoord. De satellieten “West” zijn voor mij niet van belang maar richting “Oost” wel. De eerste satelliet Oost die ik kan ontvangen is de Hotbird, mijn vraag is, kan ik de rotor op nul stellen en dan op de Hotbird zodat ik via de rotor naar de Astra 1, 2 en 3 kan draaien. Als dit kan graag wat uitleg a.u.b. De schotel op een andere plaats of hoger plaatsen is niet mogelijk.

 

Groeten,

Dilasso,

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik zou hem eerst naar de Hotbird laten draaien en dan afstellen.Als je de Hotbird goed hebt afgesteld zou ik hem naar de Turksat (42 graden) laten draaien en kijk je of je daar ook goed signaal hebt.Is dit niet het geval,dan moet je de schotel en/of motor wat bijstellen dat je zowel op de Hotbird als op de Turksat goed signaal hebt.Veel succes.

 

Groetjes,

 

Dbox2_boy.

Dreambox 7020 HD, 2x Nokia Dbox2
Draaibare Kathrein 90cm schotel en op het dak een Visiosat Big Bi-sat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...