Gast Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik heb mijn motor afgesteld volgens de boerenmethode van deze site en ik heb beeld van Turksat 42E tot Atlantic Bird 5W(kan hispasat niet ontvangen door boom). Maar ik heb nu een veel lagere signaalkwaliteit op 28E dan vroeger. Ik heb de elevatie van de schotel naar boven en naar beneden proberen bij te stellen , maar dat veranderde niets. Op de buitenste sats krijg ik een goede signaalkwaliteit. Vooral de signaalkwaliteit van 28 en ook een beetje van 19E is minder. Kan ik hier iets aan doen?
Tisnix Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 Probeer eens de combinatie motorstang elevatie hoger en schotel elevatie lager of net anders om. Het kan net om een enkele milimeter gaan, dus rustig aan. Kan zijn dat de schotel in het midden van de baan te laag of te hoog op de sats gericht staat. Controleer eerst of de paal nog loodrecht staat. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen