Gast Geplaatst: 6 oktober 2007 Geplaatst: 6 oktober 2007 ik weet niet wat er aan de hand is maar als ik de ontvanger aanzet hoor ik een klik en gerommel , het lcd schermpje doet raar en op het scherm zie ik enkel groen beeld met blokjes en daar blijft hij op hangen. een software update wil hij ook niet meer doen. Heb de harde schijf eruit gehaald maar doet ook niets. Het gaat om een 7020s, ik had gemini 4.00 op de flash staan. Ik gebruikte geen picons en amper plugins. Nu lijkt hij trouwens helemaal dood, het lcd'tjs lijkt heel even aan te gaan maar dat is ook alles zelfs geen klik meer. Is hij voor de vuilbak?
tritium Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 meet de voeding is na, volgens mij staan de spanningen die er uit horen te komen zelfs op de print gedrukt... succes
Fredo Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 maak hem nog eens open kijk alle condensatoren na als er een paar dik of met een bolletje er op zijn dan is je voeding op je zult dat moeten vervangen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Bedankt ik ga hem maandag naar de winkel brengen. Het lijkt er niet op dat ik dit zelf kan repareren. Ik heb een tijdje terug de harde schijf in de ontvanger laten vallen misschien is het een gevolg daarvan
Fredo Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 kan inderdaad een breuk zijn maar dat zie je normaal vrij snel Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen