astradriver Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Hallo weet iemand een oplossing. Ik heb een 500+ met orginele firmware. Op de goede plaatsen de files geplaatst. Na reboot duurt het opstarten veel langer als normaal. CCcam doet meerder pogingen om op te starten. Deze moet connecten met de 7025 die als server loopt. Maar geen beeld , via webpagina geeft hij 0 cards en de 7025 zit hem wel als client. Doe ik nu de CDkaart in de 500+ heb ik wel beeld. De 7025 wil ik graag als kaartserver laten blijven.
Ron Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik heb zelf de schaedelmeister SCVS image gebruikt en daar handmatig CCcam aan toegevoegd. Dat werkt wel perfect. Ron
Fredo Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 kijk even of je poorten niet botsen dus niet in beide boxen server listen to 12000 Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
astradriver Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 @ Toxic schaedelmeister SCVS heb ik ook geprobeert zelfde effect. @ Fredo poort op 11500 gezet, ook geen resultaat. Zal wel ergens een conflict zijn.
dAF2000 Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Dan start je 'em effe op met: CCcam -d Je ziet dan vanzelf de logging voorbij komen.
astradriver Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik ga hem proberen om te ruilen. Want via telnet kan ik ook geen killall -9 doen en ls en cd comandos werken ook al niet. Is waarschijnlijk iets mee aan de hand.
dAF2000 Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Citaat: Ik ga hem proberen om te ruilen. Want via telnet kan ik ook geen killall -9 doen en ls en cd comandos werken ook al niet. Is waarschijnlijk iets mee aan de hand. Ik zou eerst nog 'ns proberen de originele image er op te zetten.
astradriver Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 @Daf2000 originele image staat erop , zelfs 2 keer opniuw geflashed met dreamup
Ossie Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Citaat: Ik heb zelf de schaedelmeister SCVS image gebruikt en daar handmatig CCcam aan toegevoegd. Dat werkt wel perfect. Ron Waar heb jij alle files neer gezet dan van Ccam in de box. Ik bedoel in welke mappen moet wat komen.
labyrint Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 @ Toxic [Q] Misschien een aanwijzing waar de bestanden staan. Start jij CCcam dan elke x met een telnet commando of heb jij ook een scriptje gemaakt voor het opstarten. Wat is eigenlijk het verschil met het schaedelmeister SCVS image en het orgineel. Ik dacht dat in het scvs image camd ingebakken zat zodat het C+ kaartje werkte, maar deze werkt bij mij niet in dit image. Labyrint.
labyrint Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 Ben er al uit voor wat betreft de cccam bestanden. Zat een typ foutje in het config bestand. Voor de belangstellende: cccam in /usr/bin config in /etc In dcc met telnet commando gestart en hopla. Alleen als ik van uit standby de box opstart pakt hij de draad weer op zeg maar. Is het alleen nog maar mogelijk om cccam met een telnet commando te starten of heeft iemand dit anders werkend, bv een opstart scriptje. Labyrint.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen