Ga naar inhoud

[7025S] om de 15 a 30 minuten vastlopers, BER vliegt dan omhoog

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb inmiddels een koperdraadje getrokken vanaf de kast van de 7025+ naar de CV radiator. Dit heeft echter niet geholpen . binnen een paar minuten liep hij weer vast. tuner A maar weer uitgezet.

zou het dan toch in het apparaat zitten?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

MIschien helemaal niet van toepassing maar heb je al eens een andere softcam gebruikt ?

joecks

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Geplaatst:

NEE, Ik gebruik CCcam welke ik al jaren gebruik op al mijn machines. ik heb daar nooit problemen mee gehad. ik heb alleen problemen bij het gebruik van 2 tuners. als ik tuner gebruik dan gaat alles goed.

renzie

Geplaatst:

nee, ontvanger staat vrij opgesteld en heeft een 2,5" notebook harddisk. hij wordt dus niet warm.

renzie

Geplaatst:
Citaat:
Misschien dit draadje al eens gelezen?

Henksat, bij mij doet het probleem zich alleen voor als ik beide tuners geconfigureerd heb. schakel in tuner A uit en kijk ik alleen via tuner B doet het probleem zich niet voor. moet ik mijn probleem dan toch in mijn kanalenlijst (aangepaste Pet123) zoeken?

renzie

Geplaatst:
Citaat:
moet ik mijn probleem dan toch in mijn kanalenlijst (aangepaste Pet123) zoeken?

Renzie, als je niet weet waar je het moet zoeken, zoals in jouw geval, is het vaak dingen uitsluiten, pas dan kun je op het goede spoor komen.
Ik zeg niet dat mijn tip de oplossing is, maar kijken kun je altijd. Mocht jouw probleem hardwarematig zijn oké, maar mocht het softwarematig zijn, dat is de zenderlijst ook.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

OK, jij hebt idd gelijk. ik zal het proberen.

renzie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen