Gast Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Beste, Ik was op zoek na een nieuwe skin voor mijn db5620. Eentje gekozen om te kijken, dreambox netjes herstarten. Kan hij een font niet vinden!! Nu heb ik een fatal error en start de db niet meer door. Kan wel voor OK kiezen maar daar reageerd de dreambox niet op. Kan hem tevens niet pingen via cmd. Kan ik geen hard reset op 1 of andere manier doen?
Ome Merde Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 als je hem niet kunt pingen dan kan je verdere netwerkwerkzaamheden ook wel vergeten lijkt me. ik denk dat je opnieuw moet flashen maar misschien heeft iemand anders nog een heldere ingeving ... merDe deze ruimte is te huur
cremas Geplaatst: 10 oktober 2007 Geplaatst: 10 oktober 2007 Heb ik ook een paar keer gehad, enigste wat ik kon doen is flashen met dreamup. Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa
Miro Geplaatst: 11 oktober 2007 Geplaatst: 11 oktober 2007 zo gaat dat wel Gebruik FTP Totalcommander in FTP schrijf onder remote directory >>> /var/tuxbox/config/enigma/skins Start dremabox en snel connect via ftp (remote directory) Snel delete niet werkende skin esml file in /var/tuxbox/config/enigma/skins Restart dreambox Gr Miro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen