johndegr Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Hoi, Hoe kan men van de 7000s, de afgehandelde index marks van de ts-files uit de HDD movie dir verwijderen? (pli Helenite laatste versie) In de pc komen al deze oude toestanden in de workgroup in beeld en dat geeft daardoor verward beeld. Of anders gezegd, hoe kan men, de zichtbare (goede) movie dir lijst ook binnen de werkgroup op een pc zichtbaar maken, zoals deze ook op de dreambox te zien is. Graag advies. John
Gast Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Die info komt uit de recordings.epl file, die ook in de movie directory staat.
johndegr Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 Hoi Wanwizard, Ja dat dacht ik wel, maar ik kan, als ik deze recordings wil editten, niet de index-marks zien c.q. deleten. Binnen dream nogmaals geen probleem, maar bij dir opvragen movie (binnen windows)worden al deze oude, gedelete marks van de oude ts films wederom geprojecteerd en deze zou ik graag eruit hebben want dat is een vrij lange (onnodige) lijst om door te worstelen. Nog een ander advies? Bedankt John
dagg Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 als je de ts-bestanden hard wist, dan kun je de recordings.epl actualiseren met de plugin MLB (Movie List Builder). dagg. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Citaat: Binnen dream nogmaals geen probleem, maar bij dir opvragen movie (binnen windows)worden al deze oude, gedelete marks van de oude ts films wederom geprojecteerd en deze zou ik graag eruit hebben want dat is een vrij lange (onnodige) lijst om door te worstelen. Nog een ander advies? Het zijn toch gewoon losse bestandjes? Gooi ze gewoon weg (rm *.indexmarks). Verzin desnoods iets dat alleen oude weggegooid worden. Of begrijp ik je vraag nu helemaal verkeerd?
johndegr Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 Wanwizard, Je had het wel goed begrepen, doch ik kon er aanvankelijk niet in de dir komen om deze te verwijderen, maar naderhand wel. Blijven nu alleen ts files over. Bedankt John
Littlesat Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Movie List Builder heb je niet eens nodig. Standaar (PLi) enigma kan dat zelf ook al. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen