jeejee99 Geplaatst: 14 oktober 2007 Geplaatst: 14 oktober 2007 Hallo, Een vraag. Het beeld hapert sinds dat ik genoodzaakt was om min box opnieuw in te spoelen met de PLI Helenite. Het probleem was dat mijn droomdoos niet meer opstarte en alleen nog maar via mijn pc opnieuw in te spoelen was. Nadat ik dat heb gedaan hapert het beeld nu continu. Wie kan mij helpen???? see ya jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
rommelaar Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Begrijp dat je de dream nu wel weer kan opstarten. Je kan dan eens proberen een nieuwe image op een usb stick te zetten.Kan je kijken of dat dan wel goed werkt. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
jeejee99 Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2007 Ja hij boot nu weer, dus dat gaat goed alleen dat haperen he dat blijft. Ik zal proberen met een USB stick. Maar als dat goed gaat, wat is dan het probleem met de box? Want dit heb ik nog nooit gehad. Is er een erase.img voor de 7020?? see ya Jeroen Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
Henksat Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Citaat: Is er een erase.img voor de 7020?? Nee is er niet, probeer eens een factory reset. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
rommelaar Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Ik gaf de tip van de usb stick omdat je dan vrij kan expirimenteren,wetende dat je hem toch altijd weer op kan starten.Als hij via de stick wel goed werkt weet je ook dat je dream goed is. Het is een beetje moeilijk om op afstand met een kant en klare oplossing te komen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Ome Merde Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 wat bedoel je precies met haperen ? echt stilstaand beeld + blokvorming ? hoeveel signaal heb je op de desbetreffende satelliet ? welke emu gebruik je ? merDe deze ruimte is te huur
jeejee99 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2007 Het beeld staat soms stil, dan gaat het ineens heel hard spoelen, dan weer even normaal dan weer hard spoelen. Echt heel bizar. Mijn singaal is prima, ruim 88% dus geen probleem. Ik gebruik CCCAM2.04 Maar ben wat verder. Tijdens de crash was ik wat aan het opnemen. Nu heb ik die file weggehaald en nu lijkt het op dit moment weer beter te gaan. Ik hou het in de gaten Word Vervolgd. See ya Jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen