Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 bezit 7025+. Heb daar eerst gemini 3.0 opgezet. Daarna de laatste ronaldd image. Is het mijn indruk dat ik betere kwaliteit zie van de beelden met de ronaldd image ? Het lijkt me dat de beelden met de gemini image meer blokkerig zijn... of is het mijn indruk gewoon maar ? Beide vermoed ik gebruiken toch dezelfde core (engima2) ? Als als iemand een andere image maakt, dan maakt dat toch alleen verschil in de skins, menu's, etc ... niet in kwaliteit van de beelden ? Of ben ik mis ?
Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 Je gebruikt dezelfde hardware dus verschil zal er niet op zitten. Echter wat wel kan is dat bij ronald the scart settings by default staan op RGB terwijl die bij gemini op iets anders staat, dan levert dat slechtere kwaliteit op. Probeer in gemini RGB te activeren (jou scart moet het echter wel ondersteunen.)
Gast Geplaatst: 15 oktober 2007 Geplaatst: 15 oktober 2007 waar zitten die scart settings dan wel (onder gemini) dat je bedoelt ? als je bedoelt MENU/SETUP/SETTINGS/ A/V SETTINGS, nou dan staat daar inderdaad RGB, standaard, ook bij Gemini. Marc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen