Alfi Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb sinds kort een 7000S, het beestje werkt prima en ben er zeer tevreden mee. Ik snap echter iets met de afstandsbediening niet. Die heeft een Bouquet toets met up en down functie, maar als ik 'm wil gebruiken komen wel mijn bouquets tevoorschijn, maar kan ik er niet doorheen scrollen. Dat moet ik dan weer met de gewone up / down toetsen doen. Is dit normaal of is dit ergens in te stellen? (Helenite op de box) Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
flugel Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Nadat je het bouquet heb geopend, druk op 0 of op blauwe toets. Nu kun je wel met de pijltjes navigeren...... 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Alfi Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik wil niet een bouquet openen, ik wil door mijn lijst van bouquets kunnen scrollen dmv die bouquet toets. Wanneer ik een bouquet open kan ik daar prima doorheen bladeren met de pijltjestoetsen zonder blauwe knop. DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Misschien afhankelijk van de skin? Ik heb hier boxen met MediaPLi en X-line, en daarbij krijg ik gewoon het vorige/volgende bouquet als ik in de kanaal lijst op een van die knoppen druk. Volgens mij werken ze alleen niet als je in de bouquetlijst zelf zit (dan moet je pijltjes gebruiken om een bouquet te selecteren).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen