Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Iemand hier InaDyn draaiend op een Dreambox 7025? Ik wil dit graag doen maar heb ondanks het vele google'n geen duidelijk uitleg gekregen hoe dit te installeren. Draai RonalDD en zie dit helaas niet als een extra plugin/addon.
FeReNGi Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Downloaden van deze locatie : http://schwerkraft.elitedvb.net/frs/?group_id=11 Kopieren naar je tmp en daarna installeren via telnet CD/ ipkg install /tmp/enigma2*.ipk Veel success! Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het ge-installeerd. Ik ga zo even kijken of ik de dyndns gegevens kan opgeven via het menu of dat ik dit ook via telnet moet doen.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Update, Zodra ik in het menu op Spelletjes & Applicaties druk dan krijg ik de volgende melding: "" Applicaties die niet beschikbaar zijn: Extensions/DynDNS (No module named apihelper) "" Ik lees dus hieruit dat ik een apihelper mis?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen