ftjl Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoi, ben in bezit van DM7020 en draai op Pli helenite (beta release) in de flash. Nu wil ik mijn Pli updaten naar de final version. Dit heb ik al verschillende malen gedaan over de webbrowser van de 7020. Nu werkt het echter niet meer. Ik krijg weliswaar de webbrowser te zien van mijn box, en kan vervolgens de nfi file selecteren. Als ik vervolgens op flash druk, gebeurd er echter niets meer hoe lang ik ook wacht. Het lijkt erop dat de DB het verzoek niet ziet, of er niet op wil reageren. Heb het met 2 verschillende PC's geprobeerd, hetzelfde teleurstellende resultaat. De Box boot nog wel normaal, dus kan de beta release nog steeds gebruiken. Waar kan dit aan liggen? Is DreamUp evebtueel een alternatief? (Gaat dit met 0-modem kabel en standaard netwerkkabel, of met 0-modem kabel en crossover netwerkkabel?) Zijn er nog andere alternatieven? bvd groeten ftjl
kimadi Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Probeer je het via Internet Explorer???Heb dit probleem ook gehad met mijn 7025..Mijn oplossing was Firefox gebruiken toen lukte de upload wel.. Succes. Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
ftjl Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik gebruik al Firefox, en dit gaf ook nooit problemen. Nu dus wel. Heb inmiddels serieel geflashed (33 minuten). Via het netwerk lukt het om een of andere reden niet meer. Netwerk functioneert verder prima (downloaden, ftp-en). Nog ideen waarom de netwerkflash niet werkt? groeten ftjl
kimadi Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Nee ik heb geen idee?? Meestal als ik teveel problemen ondervind met mijn netwerk(terwijl het normaal wel werkt)dan restart ik mijn router een keer....99% kans dat mijn problemen dan weer voor een lange tijd over zijn. Gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
Lambik61 Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Als ik onverklaarbare problemen ervaar tijdens flashen van een DB ga ik altijd over op serieel flashen. Laatst nog een DB500 die na 95% van het uitvoeren van een software-update middels de root.cramfs methode er mee stopte. Even serieel flashen, en alles weer ok. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen