Ga naar inhoud

Dreambox 7025 + flashen met dreamup 214b

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okay..dat moet zelfs voor mij nog te doen zijn..maar ik heb een digitale tv kaart van @home (4021). Lukt het met die Ronaldd image ook om te decoderen.

Want als ik nu de kaart in de dreambox steek dan heb ik alleen nederland 1 digitaal..

Geplaatst:
Citaat:
Okay..dat moet zelfs voor mij nog te doen zijn..maar ik heb een digitale tv kaart van @home (4021). Lukt het met die Ronaldd image ook om te decoderen.
Want als ik nu de kaart in de dreambox steek dan heb ik alleen nederland 1 digitaal..

Je moet in elk geval een cam gebruiken voor het decoderen van je kaart, cccam is het (denk ik) het meest simpele om te gebruiken. Voor de @home zal iemand anders u moeten helpen.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Ik ben echt een leek op dit gebied hoor..maar ik begrijp dat ik de ccCam apart van de Ronaldd image moet downloaden en installeren

Geplaatst:

ik ben een nieuwe uitgave van dream multimedia aan het flashen omdat de dreambox steeds vastliep..hierna wil een creatievere indeling laden..

Geplaatst:

Tot wat dient het eerst de laatste soft van dream en daarna verander je die door ronaldd

Dat kan je even goed direct ronald flashen hoor

doe stap per stap en als je het niet weet kan je de vraag stellen

Maar als je het door elkaar haalt zal je het niet meer weten de volgende keer dat je het wilt doen

Dreambox 500s-7025-8000hd

Geplaatst:

ja dat wist ik dus niet..ik had geen idee meer op het probleem van het steeds opstarten met foutmelding op te lossen..de keuze was op de laatste soft van dream te laden.

Geplaatst:

1) flashen soft (welke dat je wilt)

2) zenders laden ( of zelf laten zoeken)

3) emu in zetten of starten

4) kan je plugins instaleren of wel halen uit de soft

Dreambox 500s-7025-8000hd

Geplaatst:

hartelijk dank voor je advies..ik neem aan dat het een kort stappenplan is..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen