Gast Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Hallo, Sinds kort krijg ik, als ik op de rode knop van de AB druk, niet meer de "Eénzender" EPG (overzicht van programma's voor de komende dagen op de actuele zender) maar de "Meerzender" EPG (overzicht van programma's op meerdere zenders voor de komende uren). Hoe kan ik de "Eenzenderweergave" weer terugzetten op mijn Dreambox 600PVR?
JackieX Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Citaat: Hallo, Sinds kort krijg ik, als ik op de rode knop van de AB druk, niet meer de "Eénzender" EPG (overzicht van programma's voor de komende dagen op de actuele zender) maar de "Meerzender" EPG (overzicht van programma's op meerdere zenders voor de komende uren). Hoe kan ik de "Eenzenderweergave" weer terugzetten op mijn Dreambox 600PVR? 2 x op de rode knop drukken en dan zender epg kiezen DM8000 DM800 en PLi gek
Gast Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoi Jacky, Helaas wert dat (bij mij althans) niet. Als ik de 2e kee op de rode knop druk gebeurt ik niks..
JackieX Geplaatst: 27 oktober 2007 Geplaatst: 27 oktober 2007 Citaat: Hoi Jacky, Helaas wert dat (bij mij althans) niet. Als ik de 2e kee op de rode knop druk gebeurt ik niks.. Het is even oefenen, maar het moet met 2x snel achterelkaar willen. DM8000 DM800 en PLi gek
Gast Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Bedankt allemaal! Je moet inderdaad 2 keer snél achter elkaar drukken.
Littlesat Geplaatst: 29 oktober 2007 Geplaatst: 29 oktober 2007 Via PIG-EPG van PLi, rode toets, kanaaltje of programme kiezen en dan op info... Via menu krijg je dan zelfs een overzichts lijst van een kanaal... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen