Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 hallo, ik heb momenteel een Dreamboxje 500 in mn woonkamer staan en die doet via Gbox alles wat hij moet doen. Maar ik wil deze 500 op mijn slaapkamer zetten. Nu wilde ik aanvankelijk een uitgebreidere dreambox zoals de 7020 of de 7025 kopen maar wat is hierin nu het verschil? En ook wat is het verschil met de 500? Ik weet wel dat hun geheugen groter is maar waarvoor kan dit dan dienen? De 500 doet nu ook waar ik hem voor gekocht heb dus waarom zou ik eigenlijk een vel duurdere kopen...? Ok, je kan er een harde schijf om op te nemen in steken maar dat is het dan volgens mij ook qua grote verschillen... Kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven...? Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik vermoed dat de beste aankoop, als je de verhouding prijs kwaliteit bekijkt een DM500+ is. Het schijnt dat al de kinderziektes, die in de 500 aanwezig waren voor een groot stuk verdwenen zijn.
Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Met een 7020 en een 7025 Een multi boot dat wil zeggen dat je meerdere images op je box instaleerd waar je bij het opstarten uit kunt kiezen Doordat de flash groter is kun je meer plugins instaleren je kunt verschillende cams instaleren en deze weer aan bepaalde zenders of providors koppelen je kan er een DVD slimline speler in bouwen je kan er MP3 muziek op zetten en afspelen volgens mij een wat uitgebreidere DiSEqC maar dit weet ik niet zeker De tuner is ook iets gevoeliger ontvangt dus iets meer dit is voor de astra sat niet interesant om het toch een sterk signaal is een 500+ heeft trouwens deze tuner nu ook Zo zijn er nog wel een paar dingen Gr Gait
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen