tipje Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik heb barry allen geinstalleerd op mijn 7025. nu wil ik graag mijn bestaande image op een usb zetten. zodat ik altijd een backup heb en meerdere image´s kan proberen. wie heeft hier ervaring mee??
Neptunus Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Zie onderstaande handleiding voor BA: 3) Usage There is now the enigma2 Plugin of Barry Allen included under Games / Plugins of the enigma2 menu, which offers the full functionality of Barry Allen. For extracting of nfi images in Barry Allen copy the image files to /MB_Images (normally a link to /media/hdd/MB_Images created during Barry Allen installation) If there are Problems with image extraction or other tasks with the enigma2 plugin try doing it in telnet: cd /media/ba ba.sh extract nameoftheimage On the next reboot this new Image should be available in the bootmanager for choosing to boot it and then it can be customized and used as usual. The Bootmanager now should remember the last booted image and hence recordings from Deepstandby should work now. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
jph Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik zou een cf kaart gebruiken i.p.v. een usb. Ik weet dat niet elke usb stick herkend wordt. En een cf kaart wordt altijd herkend. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
tipje Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2007 ga ik eerst maar op zoek naar een cf kaartje. is er een die jullie aan raden en hoe groot moet hij zijn.
gilera1009 Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 ik zou een 512 MB pakken voor alles je mederen image wil GR Gert dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Gast Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Hier draai ik met 7025 en Barry Allen op een USB stick werkt perfect. Zet Ozoon in je flash en installeer via addon BA werkt super. Richard
tipje Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2007 hoe zet ik ozoon in mijn flash en waar te vinden. dan ga ik verder met mijn usb
jph Geplaatst: 31 oktober 2007 Geplaatst: 31 oktober 2007 Citaat: hoe zet ik ozoon in mijn flash en waar te vinden. dan ga ik verder met mijn usb Wanneer je even googled kom je dit tegen.http://www.oozoon.de ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen