Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hoi, Hier een file waarmee je het pad aan kan geven in de timer waar een opname moet plaats vinden. Ik gebruik Ronaldd met de Happy skin File via FTP instaleren in juiste map en Enigma opnieuw starten gele knop staat niet in het display maar als je hier op drukt als je in de timer bent dan krijg je vanzelf een pop up. Kijk wel uit welk pad je aangeeft er zit geen enkele beveiliging op. PS file is niet door mij zelf gemaakt echter voormij wel een makelijk tooltje kwam het tegen bij IHAD. Richard 1454810-usr.zip
jph Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Waar is de file dan ? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Staat er nu in. Niet zo snel joh had een van een vastloper met Vista. Richard
jph Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Citaat: Niet zo snel joh had een van een vastloper met Vista. Linux gebruiken dan of te wel een mac kopen (is nog beter). ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Citaat: Citaat: Niet zo snel joh had een van een vastloper met Vista. Linux gebruiken dan of te wel een mac kopen (is nog beter). Weet het probeer alleen maar eens je werkgever te overtuigen. Richard
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Citaat: Citaat: Niet zo snel joh had een van een vastloper met Vista. Linux gebruiken dan of te wel een mac kopen (is nog beter). Hoop bla bla bla. En Lekker belangrijk en ook nog is volledig offtopic. Alsof er in Linux of op een Mac nooit iets misloopt. Hoe dan ook, het is appels met peren vergelijken. Vista is de beste niet, daar ben ik het mee eens, maar de eerste versies van Linux waren dat ook niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen