Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hoi, Sinds gisteren kan ik ineens geen RTL4/5/7/8 en SBS6, NET5, Veronica meer kijken. Het beeld blijft gewoon zwart (EPG doet het wel). Terwijl BVN en NED1-3 het wel doen. Ik gebruik PLI helenite (final) en CCcam. Bij kaartinfo zie ik: Seca :1990-00-00 Canaldigitaal : 2007-12-31 Doet moet toch allemaal goed zijn? HELP!!
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 ik denk het niet. je kaart is FTV geworden. je zal ff moeten bellen met de plusboys ben ik bang van ... succes, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Moet eerlijk zeggen dat ik het kaartje leen van mijn vader. Maar dat wordt volgens mij automatisch afgeschreven? Dan moet Ned1-3 het toch ook niet doen?
Gast Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Sorry ben ik doorgewinterde gebruiker. FTV? Je bedoelt dat ik opnieuw moet activeren?
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 NED1, NED2 en NED3 kan je kosteloos ontvangen (weliswaar wel een kaart nodig (FTV)). BVN is FTA, deze kan je op de dreambox zonder kaart bekijken, decoderen is niet nodig, er wordt niet gecrypt. als jij kan aantonen dat je hebt betaald kan je eens een heractivatiepuls aanvragen ( zap) en anders zal je toch echt ff moeten bellen en om opheldering vragen. merDe deze ruimte is te huur
mega gert Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 misschien even een transponderscan doen...??? en de fec. op auto zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen