Ga naar inhoud


Compuserve gebruiker in Eindhoven gezocht


Gast tram-man

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik moet snel mijn compuserve abo. opzeggen en volgens de voorwaarden MOET dat via de compuserve browser. Nu heb ik dat browser CD al lang 'opgeruimd' en de browser is sins September niet meer te downloaden. Van wie mag ik die CD voor 2 minuten lenen om de Compuserve browser om mijn laptop te installeren en op te zeggen?

 

Mijn dank is groot!

 

Stuart, Eindhoven

 

Belachelijk trouwens dat opzeggen niet per post kan...

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb ook een abonnement bij compuserve en heb ook ruin 8 maanden van te vooren opgezegt. ik heb het schriftelijk gedaan en ik heb ook binnen een week ook een schriftelijke opzeg brief terug gekregen. Het adres waar ik de brief naartoe gestuurd heb is:

Compuserve

T.a.v. Compuserve adsl

Postbus 1084

6201 BB maastricht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Ja, die brief heb ik ook klaar liggen maar er staat wel heel duidelijk in hun algemene voorwaarden dat je uitsluitend online kunt opzeggen. Volgens mij mogen ze dat niet eisen. Brief gaat morgen met de post en per fax weg.

 

Gr. Stuart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik de software (via een upload) gekregen en ik kan helemaal niet met die software opzeggen. Volgens mij hebben ze erg recentelijk de voorwaarden veranderd. Volgens hun browser moest ik contact opnemen met de leden service. Wellicht zijn we lid geworden onder andere (oude) algemene voorwaarden.

 

Lijkt CanalDigitaal wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...