bonki Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 -------------------------------------------------------------------------------- hallo ik probeer de nieuwe gemini 4.10 op mijn 500 te zetten hij is ook trouwens voor mijn 500, ik heb het geprobeert met dreamup en nulmodem kabel dat ging niet na een tijdje slaat hij vast dus dan maar via flashwizard pro daar gaat alles goed tot bij writing and verifying cramfs memory partition daar blijft ie op 0% hangen iemand een oplossing voor me????????? en oja ik heb meerdere dreamup's geprobeert en meerdere gemini's
Gast Geplaatst: 2 november 2007 Geplaatst: 2 november 2007 Mijn 500S wil ook niet met de nieuwe Dreamup. De (heel) oude bij mij werkt wel goed. Versie 1.1.0.0 zegt de executable en deze is 124 Kb groot. Mischien heb je hetzelfde probleem. Patrick.
bonki Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Geplaatst: 2 november 2007 ik heb een 500 weet jij die versie nog ergens te vinden dreamup 1.1.0.0? ik heb al op google gekeken
bonki Geplaatst: 3 november 2007 Auteur Geplaatst: 3 november 2007 ik heb net geprobeert om een oudere versie van gemini erin te stoppen via flashwizart dat lukte hellaas weer niet toen dacht ik met een oudere dreamup dan misschien en nul modem kabel maar nu reageert mijn box hellemaal niet meer snikkkkkkkkkkkkkk
Nobody2050 Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 Heb je het al eens met deze versie geprobeerd? Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2007 Geplaatst: 3 november 2007 of zoeken naar versie 2.18 (dreamup) merDe deze ruimte is te huur
bonki Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Geplaatst: 4 november 2007 mensen bedankt hij doet het weer met dreamup van Nobody2050 thanksssssss voor jullie hulp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen