Gast Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 ik heb een nieuwe zendrelijst ingevoerd en ik ontvang geen primiere en ook geen film3 en spaanse zenders en daarvoor wel hoe komt dat
mamutskywalker Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 kan zijn dat het fout is gegaan probeer maar nog een keer in te laden en ik weet niet welke programma je gebruikt maar soms moet reload geven of herstarten suc6 Dreambox 8000, wavefrontier T90
JohnO Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 Welke kaartjes gebruik je precies voor al die zenders? Zitten ze wel goed in de kaartlezer ( chipje naar beneden) Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Simean Geplaatst: 4 november 2007 Geplaatst: 4 november 2007 molas, Als opnieuw inladen niet helpt kan je eens een volledige transponderscan doen. En kijk ook eens je sat instellingen na. Simean Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen