tipje Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Wil de 600 pvr voorzien van nieuwe image. met de dreamup V1.3.2.0 maar geeft steeds de volgende fout melding. doe het met seriele kabel. hij herkent de 600 wel vervolgens uploading flash loader. en dan kies ik de image en dan komt de fout. CANNOT WAIT FOR EVENT IF EVENT TRHREAD IS CREATED.???
arie kanarie Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Citaat: CANNOT WAIT FOR EVENT IF EVENT TRHREAD IS CREATED.??? Jouw foutmelding, komt mij niet bekend voor, maar....Heb je wel een *.NFI bestand geselecteerd? Als je antwoord ja is, probeer het NFI bestand nog een keer te downloaden. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
allez l'om Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 gebruik je een nullmodemkabel? met een gewone seriele kabel gaat het niet goed komen Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
dolphs Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 ja hoor duidelijk, je moet 1.3.2.1 gebruiken, gister nog gedaan met null cable (gemini 4.1) Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
arie kanarie Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 die versie V1.3.2.0, die moet het gewoon OOK doen. Ik gebruik hem al vanaf moment dat ie er is. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
GVW1 Geplaatst: 5 november 2007 Geplaatst: 5 november 2007 Als je huidige image nog gewoon boot kan het ook als volgt en dan zonder seriele kabel maar met de netwerkkabel. 1. Log in de box met b.v. DCC zrg dat je weet wat het ip_adres is en dat je een dhcp server in je netwerk hebt. (Methode met fixed ip-adres beneden) 2. mount /boot -o remount,rw 3. rm /boot/* 4. reboot Box komt nu niet meer op en is nu geforceerd in de update stand. Weet je je ip-adres nog ? Ga nu met een webbrowser naar je box (http://ip-adresbox) en nu kun je ee nieuw nfi image flashen. Hoe een box een fixed ip-adres te geven : telnet naar de box vanuit een dosprompt terwijl de box in update stand staat. Je krijgt nu een menu en verander ip-configuratie in manual. Nu staat de box permanent op dat adres. Groeten, GVW
tipje Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Geplaatst: 5 november 2007 Ik heb het antwoord gevonden op een andere site, er is namelijk een dreamup speciaal voor de PVR600. en deze werkt perfect. alles is weer opgelost. toch thx voor de reactie´s en tip´s
hmx5400z Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 Welke versie is dat dan? Wil je deze in een bijlage zetten? Alvast bedankt! Ik kan namelijk de dm600 alleen serieel flashen met DreamUp. (Na de flash loader gaat de doos niet in 'netwerk mode') Weet iemand hier raad mee? Gr.
dolphs Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 zie hier Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen