Ga naar inhoud

7020 niet terug te flashen naar oudere Pli versie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heeft er toevallige iemand enig idee, waarom een dm7020, die nu is voorzien van Helenite, niet terug te flashen is naar een Flubber ? Als je dat doet, blijft de tuner nadat je alles hebt ingesteld in een loop opstarten en afsluiten. Ook als je Garnet probeerd heb je dat probleem. Installeer je nu weer Helenite, dan is probleem weer over. Iemand enig idee ?

Geplaatst:

Met welk doel wil je dat doen ptje?Heb het met mijn 7020 nooit geprobeerd omdat je meestal naar de nieuwste image zoekt.

Weet wel dat het met de usb stick wel gaat want daar heb ik er al verschillende op gehad.

Als je toch bv flubber er in wilt hebben,kan je proberen eerst bv gemini er op te zetten en dan terug pli flubber.Is wel wat bewerkelijk maar dat moet dan wel lukken.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Als je een OE box flasht, overschrijf je voor zover ik weet alles. Die hebben geen aparte /var partitie. Het lijkt me dus stug dat er iets achterblijft wat van invloed zou kunnen zijn.

Je zet niet toevallig je Helenite settings terug nadat je Flubber of Garnet hebt geflasht? Settings zijn namelijk zelden backwards compatible, ivm uitbreidingen en veranderingen in de functionaliteit.

Geplaatst:

De rede dat ik dat wil doen, dat is omdat ik ook een dm500 heb. Die is op een gegeven ogenblik slechter gaan lopen en ik wist niet waardoor. Nadat ik flubber terug gezet had, was het weer over en zette ik Helenite erin liep de box weer minder lekker.

Ik heb ook bij mijn 7020 af en toe dingen die niet lekker willen en wil daarom ook met die box terug naar flubber. Ik ben sinds de downgrade van de dm500 naar flubber, dik tevreden.

Wat ik zelf denk, is dat wellicht een frontprocessor upgrade, de downgrade naar flubber in de weg staat. Ik zet niks geen settings terug, want ik heb de tuner zelfs eerst serieel naar een originele image gebracht en daarna serieel naar flubber. Toen de image weer opgebouwd, maar resultaat blijft een tuner die in een loop reboot.

Ik denk wellicht kent iemand het probleem.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen