Gast Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 vraagje, ik heb de zoekfuntie geprobeerd maar kon niks vinden, ik wilde graag weten of er een web browser bestaat zodat ik kan internetten op de 7025 groetjes Frank
jph Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Kijk hier eens naar ! Heb het zelf nog niet geprobeerd. Link ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 heeyy jph bedankt voor de tip ik heb het makkelijk kunnen instaleren kom ook op internet maar het laat zich niet zo kakkelijk bedienen heb ook een toetsenbord maar dat wil helemaal niets doen, heb je misschien nog zo'n goeie tip voor me?? groetjes \Frank
Harley Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Toetsenbord werkt toch niet op een 7025? VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 de normale funties gaa redelijk alleen als je ergens in het menu zit doet de exit knop het niet dan kom je dus niet meer uit het menu groetjes Frank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen