ophovenkinrooi Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Hallo allemaal, Werkt een usb stick wel in de dreambox 7025+? Ik heb er verschillende geprobeerd, werken allemaal niet. met de vriendelijke groeten, FCK
Perdi Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Er zijn USB sticks die werken, maar ik zou je niet kunnen zeggen welke. Wat in ieder geval wel werkt is een CF kaartje. Alleen in- of uiithalen als de box uit staat. Een CF kaartje wordt bij het opstarten van de box altijd herkend. Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
FNONAMUS Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Ik weet niet wat je wilt doen, maar ga niet klooien met usb als je barry allen wilt gaan proberen, neem een CF kaartje! Anders je USB formateren als FAT32 wil helpen. Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Hier werkte de USB stick gelijk zonder problemen. USB stick eerst gemount met DCC (Telnet)kon toen de MP3's afspelen die er op stonden stick was NFTS geformarteerd. Met BA installeren werdt stick opnieuw geformateerd naar ext3 werkt hier probleem loos. Zit wel een USB hub tussen van target zodat stick lekker makkelijk bereikbaar is aan de voorzijde. Stick is een merkloze en komt bij een grote leveracier van kantoor materialen vandaan. Richard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen