TiviT Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Hallo, Wie kan mij uitleggen waar de settings van verschillende Images horen te staan? Misschien is de vraag al eerder gesteld maar ik kan het niet vinden. Ik heb bijna nooit problemen met de zenderslijsten. meestal vanuit de addons menu download ik deze en krijg ik ze netjes in de Bouquets lijst. Of via DreamBoxEdit upload ik ze. Maar bij de image van Nabilo sat 0.8 lukt het mij niet meer. Zelfs als ik via het Addons Download Manager menu settings download (+Enigma restart) krijg ik deze niet meer te zien. Wie kan mij uitleggen welke bestanden waar moeten staan en wat ik moet doen om het goed te krijgen. Alvast bedankt. Ron. *** Sat Equipment: Dreambox DM800HD & DM7000S * LCD TV Samsung LE-32R72B * Dish 80cm on Astra19.2ºE , Hotbird13ºE , Astra23.5ºE & Astra28.2ºE ***
Miro Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Als je image in flash hebt dan lukt het je niet meer omdat je all flash /var in gebruik is. http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=3#1461058 Settings staan in /var/tuxbox/config/enigma/ en satellites.xml in /var/etc/ Gr
Miro Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Kan je proberen om oude settings te verwijderen dan met DreamBoxEdit upload nieuwe. Kan je ook niet gebrukte plugins,skins of emu verwijderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen