Gast Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Gemini 3.1 - Kan iemand mij vertellen of alle scripts in /usr/script worden uitgevoerd tijdens het volledig opnieuw opstarten van de box? En zo ja, in welk bestand staat dit aangegeven? Ik wil namelijk tijdens het opstarten nog een extra script laten uitvoeren.
Fredo Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 kijk eerst eens goed in die map dan zie je gelijk dat er veel dingen staan die niet starten als je bvb meer emu download dan zie je die er allemaal als .sh met een cron sript kun je extra dingen laten starten ook kun je in de bestaande scripts een opstart toevoegen ./ is het start en dan de naam van hetgeen je wilt starten Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Had uiteindelijk wel het vermoeden dat de script wordt aangeroepen door een plugin die gebruik maakt van die specifieke script. Dus als ik het goed begrijp zal tijdesn een restart de geinstalleerde plugins worden geladen die, mocht het nodig zijn, een bijbehorende script uitvoert. Ben nu bezig met cron manager, om te leren hoe ik een eigengemaakte script kan uitvoeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen